بدون توجه به دکور تخت خواب نخرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 7573
:: بازدید سال : 38562
:: بازدید کلی : 102061

RSS

Powered By
loxblog.Com

بدون توجه به دکور تخت خواب نخرید
یک شنبه 5 فروردين 1403 ساعت 15:6 | بازدید : 74 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


نوع ملحفه بسته به مبلمان اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فردی تزئین شود. زیرا اتاق خواب معمولاً فضای شخصی همه است و باید آرامش و امنیت را برای همه به ارمغان آورد.

سرویس خواب یکی از ضروری ترین وسایل اتاق خواب محسوب می شود و تاثیر زیادی در چیدمان اتاق خواب دارد. نوع تخت با توجه به دکور اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. یک اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد چیدمان شود. زیرا اتاق خواب معمولا یک فضای شخصی برای هر فرد است و باید آرامش و امنیت را برای هر فرد به ارمغان آورد. بنابراین، افراد پس از تغییر وضعیت خواب، شب های زیادی بی قرار هستند. سرویس خواب مهمترین قسمت اتاق خواب است. تخت قسمت بزرگی از اتاق را اشغال می کند و مکانی برای خواب و استراحت افراد در نظر گرفته می شود. بنابراین، مناسب است که ست های تخت شامل ترکیبی از زیبایی و راحتی باشد.

انواع فرش بسته به دکور اتاق و ترجیحات شخصی متفاوت است. اتاق باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد چیده شود. از آنجایی که اتاق خواب همیشه مکانی برای همه است، باید آرامش و امنیت را برای همه به ارمغان آورد.

بخش سرویس خواب

معمولا وسایل اتاق خواب شامل تخت، میز پاتختی، میز آرایش، آینه، کمد و پفک می باشد. اما گاهی اوقات متوجه می شوید که یکی از این عناصر گم شده است. در این زمان می توانید یکی از آنها را درست مانند یک سرویس انتخابی سفارش دهید. تانیل چوب انواع سرویس خواب را در طرح ها، سبک ها و رنگ های مختلف تولید و به فروش می رساند.

مهمترین بخش سرویس اتاق

تخت خواب یکی از مهم ترین موارد در اتاق خواب است و با توجه به نیاز افراد، اندازه و ارتفاع تخت تعیین می شود. مثلاً تخت معمولاً 90 تا 110 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول دارد که البته با توجه به نیاز افراد قابل تغییر است. به عنوان مثال، یک فرد قد بلند نیاز به تخت بلند دارد و باید تخت را بر اساس آن انتخاب کند.

نکات مهم هنگام خرید تخت

هنگام خرید تخت، بوی آن را به خاطر بسپارید. زیرا برخی از تخت ها به دلیل استفاده از چوب های نامناسب و بد رنگ بوی بد می دهند و در دراز مدت باعث مشکلات تنفسی می شوند. حتی اگر از آلرژی رنج می برید، این بو می تواند شرایط را تشدید کند.

میز آرایش یا میز آرایش

در میان دیگر مبلمان اتاق خواب، میز آرایش وجود دارد که برای نظم دادن به لوازم آرایشی استفاده می شود. افراد می توانند یک میز روشویی با طرح و شکل دلخواه سفارش دهند تا سازندگان و طراحان آن را برایشان بسازند. همچنین می توانید یک صندلی در کنار میز آرایش خود قرار دهید تا خیالتان راحت شود و به چیدمان اتاق خوابتان جلوه زیباتری بدهد. علاوه بر زیبایی میز سرویس بهداشتی، از خوش ساخت، ایمن و مستحکم بودن آن و شل نبودن پایه آن اطمینان حاصل کنید. در برخی از میزهای آرایش آینه به میز متصل و پیچ می شود و در برخی دیگر به صورت جداگانه نصب می شود. برای خانه های دارای کودک پیشنهاد می شود از میز حمام با آینه متصل به اتاق خواب استفاده شود تا در برخورد ناگهانی کودک با میز حمام آینه بر روی او نیفتد و جان و سلامتی او در امان باشد. حتی اگر مدلی که آینه مجزا دارد را دوست دارید، می توانید از فروشنده یا طراح بخواهید آن را برای شما به روشویی ببندد.

پاتختی و میز کنار تخت

میز یکی دیگر از لوازم مورد استفاده در اتاق خواب است. این دستگاه مانند توالت فرنگی در اندازه ها و ابعاد مختلف موجود می باشد. همچنین تخت خواب دارای طراحی متفاوتی است. معمولاً تخت های یک نفره با یک تخت و تخت های دونفره با 2 تخت مبله می شوند. میز وسیله ای مفید است که می توانید یک لیوان آب، کتاب، دارو، ساعت و... را روی آن قرار دهید. طول و عرض استاندارد برای یک پایه شب 40-50 سانتی متر است. ارتفاع میز باید طوری باشد که وقتی روی تخت دراز کشیده اید بتوانید آن را ببینید. در هر صورت بهترین ارتفاع تخت 65-70 سانتی متر است.

یک آینه، بخشی کاربردی از مجموعه اتاق خواب

یکی دیگر از لوازم اتاق خواب آینه است. در واقع برخی افراد خرید آینه را ضروری نمی دانند، اما این روزها آینه کاربردی ترین قسمت ست اتاق خواب محسوب می شود. زیرا افراد به خصوص خانم ها در هنگام آرایش به آینه نیاز دارند. یا وقتی مردم از خواب بیدار می شوند می خواهند خودشان را ببینند. یک آینه بلند برای برخی اتاق ها و آینه های مختلف برای برخی دیگر طراحی شده است. برای ایمنی، توصیه می شود آینه را روی میز حمام پیچ کنید.

کابینت یا کشو

اتاق خواب یکی دیگر از لوازم اتاق است که اندازه آن به فضا و اندازه اتاق بستگی دارد. در اتاق شما یک کمد لباس وجود دارد و می توانید لباس ها و وسایل خود را در آن قرار دهید. اگر اتاق شما آنقدر کوچک است که نمی توانید تختی در آن قرار دهید، بهتر است تخت و کشو بخرید و از آنها استفاده کنید.

پفک یا پفک

پفک یا پفک یکی از وسایلی است که همراه با مبلمان، همراه با تخت خواب استفاده می شود. پوف انواع مختلفی دارد که برخی از آنها فقط صندلی و برخی صندوقی هستند که می توانید وسایل مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

ست اتاق خواب با تخت دونفره

ست های تخت دو نفره اغلب برای زوج ها استفاده می شود. جوانان تازه ازدواج کرده سرویس خواب را بخشی از خدمات درختی می دانند. زیرا بهترین تخت های مربع شکل از چوب ساخته شده اند. بنابراین اتاق خواب دو نفره با طرح و رنگ زیبا اغلب تولید می شود و به دست زوج های جوان می رسد. در نظر داشته باشید که تخت باید عضو دائمی اتاق خواب، مرغوب و بادوام باشد و چوب آن به مرور زمان پوسیده نشود. https://aftabir.com/news/view/14285/بدون-توجه-به-دکوراسیون-سرویس-خواب-نخرید

یک خواب خوب با یک تخت با کیفیت

به خصوص تشک بر کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد. بنابراین در هنگام خرید سرویس خواب به جزئیات و نکات خرید دقت کنید تا از کیفیت بالای تمامی قسمت های تخت اطمینان حاصل کنید. نکته مهم این است که هنگام خرید تخت خواب به چیدمان و طراحی اتاق خواب خود توجه کنید. برای خرید هوشمند می توانید از مشاوران تانیل چاب راهنمایی بخواهید. تنها در این صورت است که می توانند شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند تا مناسب ترین تخت خواب را با قیمت مناسب به شما معرفی کنند.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: